Voorpret of voorstress - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Joke Jacobs - WaarBenJij.nu Voorpret of voorstress - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Joke Jacobs - WaarBenJij.nu

Voorpret of voorstress

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

16 September 2014 | Nederland, Almere Stad

Een bliksembezoek van Jan en Aoe die deels in ons huis gaan verblijven tijdens hun trip door Europa, sleuteloverdracht en instructies van onderdelen die voor jou heel gewoon zijn maar waar een ander zich een ongeluk naar kan zoeken. Gelukkig is het hier lekker weer voor Aoe!
Arnoud heeft nog een flinke werkdag met overdrachten voor de boeg en ook ik moet er nog 1 dag tegenaan, maar de eerste todo van morgen is: inchecken. Ben benieuwd of KLM neefje nog wat heeft weten te ritselen voor zijn irri-tante, maar anders geven we ons gewoon over aan de nukken van de KLM crew in charge...

• 16 September 2014 - 23:09

-t-:

Alvast een goede reis. Doe je deze keer wel foto's uploaden, zodat ook verre verwanten van het uitzicht kunnen genieten?
    -t-

• 17 September 2014 - 08:27

Ellen:

He lekker... daar gaan we/ze weer... en ik geniet op afstand mee!
    Heel veel plezier en succes nog even met dit laatste dagje!
    Dikke kus ook aan Arnoud van je (schone) zus XXX